Loading date and time...

Premii şi distincţii

 

EPSA 2011

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” a primit o nouă certificare de bună practică în cadrul ediției 2011 a premiilor „European Public Sector Awards” (EPSA) din cadrul Institutului European de Administrație Publică.

Certificarea proiectului EBC ca „Best Practice” a venit în urma a trei etape de evaluare derulate până în prezent de un juriu experimentat desemnat de EPSA, rezultând o listă scurtă de 58 de nominalizați dintr-un total de 274 de proiecte din 33 de țări participante la ediția din acest an. Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, prin Unitatea de Management a Proiectului, a concurat la premiile EPSA 2011 la categoria „Smart Public Service in a Cold Economic Climate” – Servicii publice inteligente într-un context economic dificil. Dinstincția de bună practică oferită în acest an recompensează și certifică rezultatele remarcabile pe care le-a avut proiectul EBC până în prezent.

 

COMPUTERWORLD Honors Program

Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, a fost desemnată ca Laureat în cadrul ComputerWorld Honors Program 2011.

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” se alătură altor 254 de proiecte nominalizate din 23 de țări, dintr-un total de peste 1000 de aplicanți din întreaga lume.

Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 20 iunie 2011, la Washington D.C., SUA.

 

ASOCIATIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

Premiul I în cadrul Competiţiei Naţionale a celor mai bune practici din Administraţia Publică, la categoria "Îmbunătăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performanţei", organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în 2010.

Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică în administraţia publică din România datorită rezultatelor remarcabile obţinute, a eficienţei demonstrate şi a practicilor inovative diseminate.

 

THE HIGHEST HONOR IN PROJECT MANAGEMENT

Finalist în cadrul competiției International Project Excellence Award 2010, la categoria "Project Excellence in Medium-Sized Projects", organizată de Asociația Internațională de Project Management.

Rigurozitatea implementării şi succesul înregistrat de Programul de instruire TIC în şcoală şi afaceri şi Portalul eComunitate, ce fac parte din proiectul "Economia Bazată pe Cunoaştere", au impresionat juriul IPMA (Asociaţia Internaţională de Project Management), care le recomandă drept una dintre cele mai importante realizări în domeniul managementului de proiect.

 

e-Inclusion 2008

Medalie în cadrul Competiției e-Inclusion organizată de Comisia Europeană, la secţiunea "Geographic Inclusion", Viena, 2008. Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică pentru utilizarea eficientă a IT&C şi a tehnologiei digitale pentru combaterea dezavantajelor sociale şi a excluziunii digitale.

 

Premiile IT&C ale Romaniei 2006

Economia Bazată pe Cunoaştere a fost considerat "Proiectul cu cel mai bun conţinut informaţional" în cadrul Premiilor IT&C ale României – Bucurerști, 2006, pentru contribuţia la amplul proces de extindere a accesului la tehnologii informaţionale şi comunicaţii moderne pentru comunităţile rurale - Bucureşti, 2006.

Procedura de suport CSC

Procedura de apelare din partea comunităţilor a Centrului de Suport Comunitar:

  • În cazul în care preferaţi comunicarea telefonică: 021 3000 472 , 0754034293, 0731493266 – HelpDesk – unde veţi anunţa oficial eventualele defecţiuni/întrebări care apar în cadrul RECL de natură software sau hardware, sau unde puteţi afla statusul unui ticket deschis deja. Procedura standard pe care va trebui să o respectaţi strict de acum înainte pentru anunţarea unui incident va cuprinde furnizarea următoarelor informaţii către operatorul CSC:
    • Nume Prenume
    • Funcţie
    • Comunitate/Judeţ
    • Descrierea detaliată a defecţiunii
    • Nodul RECL în care a apărut defecţiunea (PAPI, Şcoala, Primărie, Biblioteca)
    • Seria echipamentului defect (ex. tastatura sau mouse defect – cunoaşterea seriei calculatorului la care sunt conectate aceste periferice), dacă defecţiunea e de natura hardware
    • Coordonatele de contact ale apelantului (adresa e-mail/telefon) pentru a putea fi contactat de operator
  • 021 3000 490, 0754022488, 0731493625 si 0800853776 (0800 8 KEPRO) – eKnowledge – undeti puteţi solicita informaţii/lămuriri/clarificări referitoare la orice componentă a proiectului “Economia bazată pe Cunoaştere”, De asemenea procedura standard va cuprinde furnizarea următoarelor informaţii către operatorul CSC:
    • Nume Prenume
    • Funcţie
    • Comunitate/Judeţ
    • Informaţia solicitată
    • Coordonatele de contact ale apelantului (adresa e-mail/telefon) pentru a putea fi contactat de operator.
  • În cazul în care preferaţi comunicarea scrisă puteţi folosi adresa de e-mail cunoscută: helpdesk@ecomunitate.ro, urmând aceeaşi procedură standard privind furnizarea stucturată a informaţiei.
  • Pentru verificarea statusului unui ticket deschis la Centrul de Support, sau înregistrarea unui ticket nou din pagina de web, vă rugăm să accesaţi linkul următor, utilizând userul şi parola primite prin mail de la CSC: http://hdesk.paxato.ro:8090

Cristineşti21

Comuna Cristineşti este aşezată la contactul Podişului Sucevei cu Cîmpia Jijiei ( aliniamentul de localităţi Hudeşti – Suharău – Cristineşti – Ibăneşti – Pomârla), cu un relieful caracterizat de formaţiuni deluroase cu altitudini de 250-300 m.citeşte tot textul

poza