Loading date and time...

Premii şi distincţii

 

EPSA 2011

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” a primit o nouă certificare de bună practică în cadrul ediției 2011 a premiilor „European Public Sector Awards” (EPSA) din cadrul Institutului European de Administrație Publică.

Certificarea proiectului EBC ca „Best Practice” a venit în urma a trei etape de evaluare derulate până în prezent de un juriu experimentat desemnat de EPSA, rezultând o listă scurtă de 58 de nominalizați dintr-un total de 274 de proiecte din 33 de țări participante la ediția din acest an. Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, prin Unitatea de Management a Proiectului, a concurat la premiile EPSA 2011 la categoria „Smart Public Service in a Cold Economic Climate” – Servicii publice inteligente într-un context economic dificil. Dinstincția de bună practică oferită în acest an recompensează și certifică rezultatele remarcabile pe care le-a avut proiectul EBC până în prezent.

 

COMPUTERWORLD Honors Program

Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, a fost desemnată ca Laureat în cadrul ComputerWorld Honors Program 2011.

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” se alătură altor 254 de proiecte nominalizate din 23 de țări, dintr-un total de peste 1000 de aplicanți din întreaga lume.

Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 20 iunie 2011, la Washington D.C., SUA.

 

ASOCIATIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

Premiul I în cadrul Competiţiei Naţionale a celor mai bune practici din Administraţia Publică, la categoria "Îmbunătăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performanţei", organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în 2010.

Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică în administraţia publică din România datorită rezultatelor remarcabile obţinute, a eficienţei demonstrate şi a practicilor inovative diseminate.

 

THE HIGHEST HONOR IN PROJECT MANAGEMENT

Finalist în cadrul competiției International Project Excellence Award 2010, la categoria "Project Excellence in Medium-Sized Projects", organizată de Asociația Internațională de Project Management.

Rigurozitatea implementării şi succesul înregistrat de Programul de instruire TIC în şcoală şi afaceri şi Portalul eComunitate, ce fac parte din proiectul "Economia Bazată pe Cunoaştere", au impresionat juriul IPMA (Asociaţia Internaţională de Project Management), care le recomandă drept una dintre cele mai importante realizări în domeniul managementului de proiect.

 

e-Inclusion 2008

Medalie în cadrul Competiției e-Inclusion organizată de Comisia Europeană, la secţiunea "Geographic Inclusion", Viena, 2008. Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică pentru utilizarea eficientă a IT&C şi a tehnologiei digitale pentru combaterea dezavantajelor sociale şi a excluziunii digitale.

 

Premiile IT&C ale Romaniei 2006

Economia Bazată pe Cunoaştere a fost considerat "Proiectul cu cel mai bun conţinut informaţional" în cadrul Premiilor IT&C ale României – Bucurerști, 2006, pentru contribuţia la amplul proces de extindere a accesului la tehnologii informaţionale şi comunicaţii moderne pentru comunităţile rurale - Bucureşti, 2006.

PAPI din Bolintin Vale continuă parteneriatul cu AJOFM Giurgiu

10.05.2011
Sediul PAPI din localitatea Bolintin Vale, judeţul Giurgiu, a fost luat cu asalt, la jumătatea lunii aprilie, de aproape două sute de persoane care au venit la Bursa locurilor de muncă în căutarea unei slujbe. Centrul PAPI din Bolintin Vale a început anul trecut un parteneriat cu AJOFM Giurgiu pentru organizarea acestui tip de evenimente în primul rând datorită aşezării centrale a acestui spaţiu şi în al doilea rând, deoarece organizatorii au la dispoziţie tot necesarul din punct de vedere informatic, adică internet, calculatore, videoproiector, flip-chart, imprimantă, scanner sau aparat de fotografiat.

“PAPI funcţionează în Biblioteca din localitate care este situată chiar în centrul localităţii, fiind şi foarte cunoscută de toată lumea. Înainte Bursa se organiza în sediul Primăriei, dar era foarte dificil şi pentru angajaţi, şi vizitatorii bursei, precum şi pentru cetăţenii care veneau cu alte treburi, pentru că se înghesuiau pe holuri şi era destul de incomod. Acum, de când avem centrul PAPI, le organizăm în sediul acestuia, pentru că este mai bine, mai eficient şi mai comod”, a explicat managerul RECL, Adrian Vrenicu. Şi angajaţii AJOFM Giurgiu sunt mulţumiţi de acest loc.

“Poziţionarea este foarte bună şi avantajul principal îl reprezintă faptul că este legat la internet. Am avut tot ce ne-a trebuit pentru a ne desfăşuira cu bine activitatea. Noi, până acum, organizam bursele la primărie şi chiar funcţionarii ne-au dat această idee şi ne-au spus că este un spaţiu mult mai bun la centrul PAPI”, este de părere şi Dragoş Tudor, reprezentantul AJOFM. Acesta mai arată că primele burse au fost organizate anul trecut, iar în toamnă având loc una dedicată în special tinerilor.

Au participat şase angajatori

În luna aprilie, cele mai multe locuri de muncă oferite s-au adresat celor cu studii medii. Cei şase angajatori care au participat la bursă activau în domeniul construcţiilor – civile sau de drumuri, al producţiei – ambalaje, dar au venit şi firme din domeniul serviciilor – asigurări sau IT.

“Au participat 180 de oameni la bursă şi cred că au fost toţi chemaţi la interviu. Nu pot spune că şomajul este mai mare aici decât în alte părţi, dar nici nu se găseşte uşor de muncă. Cei mai mulţi dintre oameni au calificări în domeniul construcţiilor şi în comerţ şi printrr vizitatori am văzut persoane de toate vârstele, de la 18 ani la 45 ani, poate şi mai în vârstă”, a spus managerul PAPI.

El a explicat că PAPI găzduieşte gratuit aceste evenimente, în cadrul parteneriatului încheiat anul trecut cu AJOFM Giurgiu, în ideea că aceste burse sunt foarte necesare comunităţii, care de altfel este cea care va sprijini existenţa centrului în viitor.

“În ceea ce priveşte organizarea evenimentului, am reuşit să punem totul la punct într-o singură zi. Am reorganizat un pic mobilierul şi am ajutat la lipirea afişelor. Nu este foarte dificil de organizat un asemenea eveniment, mai ales că noi ne ocupăm doar de infrastructură, ca să spunem aşa. AJOFM este cel care caută angajatorii şi îi cheamă la bursă, precum şi pe cei aflaţi în evidenţe că nu au locuri de muncă”, a spus Adrian Vrenicu.

Bursa Locurilor de Muncă organizată în aprilie de AJOFM Giurgiu s-a adresat nu doar oamenilor din Bolintin Vale, ci şi celor din localităţile din apropiere, printre care şi Ciorogârla, judeţul Ilfov, cu o populaţie de aproximativ 35.000-40.000 de persoane.

Activităţi similare în EBC

Şi un alt Punct de Acces Public la Informaţie (PAPI) s-a implicat activ în absorbţia de către piaţa muncii a persoanelor din comunitatea unde activează. De exemplu, la Valea Sării, jud Vrancea, au avut loc anul trecut nu mai puţin de două burse ale locurilor de muncă, una în aprilie, şi cea de-a doua la începutul verii. Dacă ini]ial, oamenii din zonă au fost neîncrezători în acest demers, în luna iunie, când s-a organizat cea de-a doua bursă, populaţia a luat cu asalt sediul PAPI. Vestea organizării bursei a fost lansată de angajaţii PAPI nu numai în Valea Sării, ci şi în alte şapte localităţi învecinate.

Articole similare:

PAPI Valea Sării a organizat o bursă regională a locurilor de muncă

Voturi: 0
SqlException : Failed to initialize the Common Language Runtime (CLR) v2.0.50727 due to memory pressure. Please restart SQL server in Address Windowing Extensions (AWE) mode to use CLR integration features.