Loading date and time...

Premii şi distincţii

 

EPSA 2011

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” a primit o nouă certificare de bună practică în cadrul ediției 2011 a premiilor „European Public Sector Awards” (EPSA) din cadrul Institutului European de Administrație Publică.

Certificarea proiectului EBC ca „Best Practice” a venit în urma a trei etape de evaluare derulate până în prezent de un juriu experimentat desemnat de EPSA, rezultând o listă scurtă de 58 de nominalizați dintr-un total de 274 de proiecte din 33 de țări participante la ediția din acest an. Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, prin Unitatea de Management a Proiectului, a concurat la premiile EPSA 2011 la categoria „Smart Public Service in a Cold Economic Climate” – Servicii publice inteligente într-un context economic dificil. Dinstincția de bună practică oferită în acest an recompensează și certifică rezultatele remarcabile pe care le-a avut proiectul EBC până în prezent.

 

COMPUTERWORLD Honors Program

Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, a fost desemnată ca Laureat în cadrul ComputerWorld Honors Program 2011.

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” se alătură altor 254 de proiecte nominalizate din 23 de țări, dintr-un total de peste 1000 de aplicanți din întreaga lume.

Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 20 iunie 2011, la Washington D.C., SUA.

 

ASOCIATIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

Premiul I în cadrul Competiţiei Naţionale a celor mai bune practici din Administraţia Publică, la categoria "Îmbunătăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performanţei", organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în 2010.

Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică în administraţia publică din România datorită rezultatelor remarcabile obţinute, a eficienţei demonstrate şi a practicilor inovative diseminate.

 

THE HIGHEST HONOR IN PROJECT MANAGEMENT

Finalist în cadrul competiției International Project Excellence Award 2010, la categoria "Project Excellence in Medium-Sized Projects", organizată de Asociația Internațională de Project Management.

Rigurozitatea implementării şi succesul înregistrat de Programul de instruire TIC în şcoală şi afaceri şi Portalul eComunitate, ce fac parte din proiectul "Economia Bazată pe Cunoaştere", au impresionat juriul IPMA (Asociaţia Internaţională de Project Management), care le recomandă drept una dintre cele mai importante realizări în domeniul managementului de proiect.

 

e-Inclusion 2008

Medalie în cadrul Competiției e-Inclusion organizată de Comisia Europeană, la secţiunea "Geographic Inclusion", Viena, 2008. Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică pentru utilizarea eficientă a IT&C şi a tehnologiei digitale pentru combaterea dezavantajelor sociale şi a excluziunii digitale.

 

Premiile IT&C ale Romaniei 2006

Economia Bazată pe Cunoaştere a fost considerat "Proiectul cu cel mai bun conţinut informaţional" în cadrul Premiilor IT&C ale României – Bucurerști, 2006, pentru contribuţia la amplul proces de extindere a accesului la tehnologii informaţionale şi comunicaţii moderne pentru comunităţile rurale - Bucureşti, 2006.

O şansă pentru promovarea produselor locale din Mureş

05.12.2013
Produsele tradiţionale din judeţul Mureş vor ieşi în scurt timp pe piaţă. Ele vor putea fi achiziţionate în cadrul unui magazinul online, care a devenit realitate în urma clasării acestui proiect pe primul loc în cadrul competiţiei eAntreprenor 2012, derulată și finanțată în cadrul programului „Economia Bazată pe Cunoaştere”, derulat de Ministerul pentru Societatea Informațională.

La Sângeorgiu de Pădure (jud. Mureş), echipa câştigătoare a competiţiei eAntreprenor 2012 face ultimele pregătiri pentru a demara funcţionarea magazinului virtual – proiectul cu care au câștigat concursul. Prin această modalitate, produsele tradiţionale din întreaga zonă vor putea fi comercializate în întreaga lume. Ideea afacerii i-a aparţinut lui Istvan Menyhart, managerul RECL Sângeorgiu de Pădure. Ideea afacerii a încolţit în anul 2010, când RECL Sângeorgiu de Pădure a realizat un plan de sustenabilitate pentru următorii ani, în care a fost analizată atât situaţia socio-economică al Sângeorgiului, dar şi cea a microregiunii.

„Atunci, în vara anului 2010, am fost organizatorul expoziţiei de produse şi servicii manufacturiere EXPO Târnave”, a povestit Istvan Menyhart.

Pentru reuşita evenimentului, el a vizitat toţi producătorii locali din zonă şi a discutat cu ei despre produse, dar şi despre problemele cu care se confruntă. Una dintre cele mai mari probleme o constituie vânzarea obiectelor de artizanat, căutate în întreaga Europă. În perioada verii, totul este simplu: produsele sunt expuse în faţa caselor producătorilor sau comercianţilor, iar cumpărătorii le pot achiziţiona fără probleme. În restul anului, vânzările stagnează. Dar, produsele locale au şansa să devină un brand pentru judeţul Mureş. Istvan Menyhart, managerul RECL, împreună cu SC Nodec SRL şi Menyhart Istvan, PFA a depus proiectul eMagazin de artizanat, care s-a clasat pe primul loc cu 92 de puncte în cadrul competiţiei eAntreprenor 2012.

În magazinul virtual, produse și din alte comunități EBC

Bucuria lor de câştigători, a durat puţin. A urmat multă muncă şi problemele cu care s-a confruntat echipa din Sângeorgiu de Pădure, s-au înmulţit. Denumirea site-ului pe care va funcţiona emagazinul de artizanat a fost reţinută, acesta fiind www.hartmade.ro. Apoi, a urmat construcţia site-ului, care este deja finalizată. Problema cea mai mare a fost cea a produselor.

„La noi în zonă sunt foarte mulţi producători de artizanat, dar 90% dintre ei nu deţin autorizaţii”, a explicat Istvan Menyhart, managerul RECL Sângeorgiu de Pădure.

El spune că a fost extrem de greu să rezolve această situaţie. „A trebuit să caut modalităţile legale pentru a avea produse în magazinul online. Până la urmă s-a rezolvat, pentru că am găsit soluţia. Nu vom avea numai artizanat, ci şi palincă sau chiar celebrele murături din zonă”, a adăugat Istvan Menyhart. Este vorba, de exempu, despre murăturile din Saschiz, o altă comunitate EBC, din județul Mureș, care sunt omologate şi sunt extrem de căutate, fiind produse tradiţionale după reţete străvechi.

Însă succesul magazinului depinde de promovare. Managerul RECL Sângeorgiu de Pădure şi-a trimis fiica la cursuri organizate de Google România.

„Metoda de promovare a tuturor produselor va fi identică prin site-ul nostru şi prin Google Adwords. Pe site-ul nostru la fiecare categorie de produs vom avea o descriere, de exemplu, descrierea zonei sau a localităţii, nu din punct de vedere istoric ci al relevanţei produsului, de unde provine produsul, dacă producătorul are portofoliu de participare la expoziţii. Produsele relevante din toate categoriile vor avea câte o descriere”, a punctat managerul RECL.

Până la sfârșitul 2013, magazinul online va devini funcţional. Imediat după lansarea sa, va urma o promovare prin Google a produselor care se vor găsi pe acest site, iar managerul RECL Sângeorgiu de Pădure are deja şi alte planuri legate de promovarea artizanatului din zonă.

Articole similare:

Oameni de afaceri în concursul eAntreprenor, cu ajutorul RECL Sângeorgiu de Pădure

Femeile de afaceri din Saschiz, în competiţia eAntreprenor

Voturi: 0
Cuvinte cheie: Sângeorgiu de Pădurejud. MureşSaschizjudețul SibiueAntreprenorantreprenoricompetiţieproiectul eMagazin de artizanatmărci omologate

Budureasa11

Comuna Budureasa este situată în Depresiunea Beiuş, fiind mărginită în sud-est, est şi nord-est de Munţii Bihor şi Munţii Vlădeasa, în sud-vest şi vest de Munţii Codru Moma, iar în nord-vest şi nord de restul Depresiunii Beiuş. Comuna se învecinează în partea de nord-vest cu comuna Curăţele, în sud-est cu comuna Drăgăneşti. Clima este temperat-continentală, specifică zonei subcarpatice, cu temperaturi medii anuale de 6 grade Celsius şi precipitaţii abundente.citeşte tot textul

poza