Loading date and time...

Premii şi distincţii

 

EPSA 2011

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” a primit o nouă certificare de bună practică în cadrul ediției 2011 a premiilor „European Public Sector Awards” (EPSA) din cadrul Institutului European de Administrație Publică.

Certificarea proiectului EBC ca „Best Practice” a venit în urma a trei etape de evaluare derulate până în prezent de un juriu experimentat desemnat de EPSA, rezultând o listă scurtă de 58 de nominalizați dintr-un total de 274 de proiecte din 33 de țări participante la ediția din acest an. Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, prin Unitatea de Management a Proiectului, a concurat la premiile EPSA 2011 la categoria „Smart Public Service in a Cold Economic Climate” – Servicii publice inteligente într-un context economic dificil. Dinstincția de bună practică oferită în acest an recompensează și certifică rezultatele remarcabile pe care le-a avut proiectul EBC până în prezent.

 

COMPUTERWORLD Honors Program

Unitatea de Management a Proiectului, din cadrul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, a fost desemnată ca Laureat în cadrul ComputerWorld Honors Program 2011.

Proiectul „Economia bazată pe Cunoaștere” se alătură altor 254 de proiecte nominalizate din 23 de țări, dintr-un total de peste 1000 de aplicanți din întreaga lume.

Evenimentul de decernare a premiilor va avea loc pe data de 20 iunie 2011, la Washington D.C., SUA.

 

ASOCIATIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI

Premiul I în cadrul Competiţiei Naţionale a celor mai bune practici din Administraţia Publică, la categoria "Îmbunătăţirea serviciilor publice printr-un management organizaţional şi al calităţii performanţei", organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici în 2010.

Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică în administraţia publică din România datorită rezultatelor remarcabile obţinute, a eficienţei demonstrate şi a practicilor inovative diseminate.

 

THE HIGHEST HONOR IN PROJECT MANAGEMENT

Finalist în cadrul competiției International Project Excellence Award 2010, la categoria "Project Excellence in Medium-Sized Projects", organizată de Asociația Internațională de Project Management.

Rigurozitatea implementării şi succesul înregistrat de Programul de instruire TIC în şcoală şi afaceri şi Portalul eComunitate, ce fac parte din proiectul "Economia Bazată pe Cunoaştere", au impresionat juriul IPMA (Asociaţia Internaţională de Project Management), care le recomandă drept una dintre cele mai importante realizări în domeniul managementului de proiect.

 

e-Inclusion 2008

Medalie în cadrul Competiției e-Inclusion organizată de Comisia Europeană, la secţiunea "Geographic Inclusion", Viena, 2008. Proiectul Economia Bazată pe Cunoaştere este considerat un exemplu de bună practică pentru utilizarea eficientă a IT&C şi a tehnologiei digitale pentru combaterea dezavantajelor sociale şi a excluziunii digitale.

 

Premiile IT&C ale Romaniei 2006

Economia Bazată pe Cunoaştere a fost considerat "Proiectul cu cel mai bun conţinut informaţional" în cadrul Premiilor IT&C ale României – Bucurerști, 2006, pentru contribuţia la amplul proces de extindere a accesului la tehnologii informaţionale şi comunicaţii moderne pentru comunităţile rurale - Bucureşti, 2006.

Campania "PNDR vine în satul tău" a ajuns la PAPI Homocea

07.12.2013
Cea mai amplă campanie de mediatizare a fondurilor europene în localităţile din mediul rural, caravana "PNDR vine în satul tău" a ajuns la Homocea în toamna acestui an. Promotorul acestei campanii în localitate a fost Adina Grama, managerul RECL din această comunitate aflată sub umbrela proiectului ”Economia Bazată pe Cunoaștere”, derulat și finanțat de Ministerul Societății Informaționale.

Obiectivul principal al acestei campanii de informare, derulată de Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, este majorarea indicelui de absorbţie a fondurilor nerambursabile acordate prin PNDR ( Programul Naţional de Dezvoltare Rurală), în sensul creşterii gradului de acurateţe şi corectitudine a întocmirii cererilor de plată, precum şi a cererilor de finanţare.

La nivel național, campania de informare "PNDR VINE ÎN SATUL TĂU" presupune derularea unui circuit național de informare a beneficiarilor (actuali și potențiali) despre Programul National de Dezvoltare Rurala 2007 - 2013.

În acest sens, campania se realizează sub formă de caravană informativă, în cadrul căreia 15 rulote expoziționale parcug un traseu național în toate județele țării. Aceste caravane efectuează deplasări în peste 3.200 de comune, timp de 10 luni, astfel încât să poată oferi informații și distribui materiale informative și promoționale către cel puțin 160.000 de beneficiari PNDR (atât ai proiectelor de investiții încheiate cu APDRP, cât și ai plăților directe acordate prin APIA) și către publicul larg.

În această perioadă se va informa populația despre etapa de finanțare rurală 2014 - 2020, se vor face informări către beneficiarii cu proiecte FEADR în derulare și se vor exemplifica modalități de implementare ale unor proiecte de succes.

În comuna Homocea, caravana a ajuns în 26 septembrie 2013.

"În calitate de manager RECL, în ceea ce priveşte implementarea aceastei campanii la nivelul comunei Homocea, m-am ocupat de tot ceea ce a presupus procesul de informare a cetăţenilor, pornind de la lipirea de afişe în locurile importante din comună până la diseminarea informaţiei", a spus managerul RECL, Adina Grama.

Feedback pozitiv

Cetățenii din comunitate au primit broşuri şi pliante prin care au fost informaţi despre ultimele noutăţi legate de finanţarea agriculturii şi dezvoltării rurale în România şi i-au pregătit în a-şi dezvolta spiritul anteprenorial, atât de necesar pentru derularea proiectelor europene. Oamenii au fost destul de receptivi la informaţiile prezentate şi şi-au manifestat interesul în utilizarea fondurilor europene atrase prin programul naţional PNDR.

"Prin aceste acţiuni de informare, locuitorii din Homocea au putut beneficia de consiliere anteprenorială pentru abordarea unei afaceri cu fonduri europene, au învăţat cum să întocmească corect un proiect, au aflat care sunt etapele obţinerii finanţării, şi aici mă refer la conformitate, eligibilitate, selecţie şi contractare. De asemenea, le-am reamintit etapele accesării măsurilor finanţate de Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit, precum şi drepturile şi obligaţiile ce le revin beneficiarilor. De asemenea, le-am prezentat oamenilor aspecte ale întocmirii şi respectării declaraţiei de cheltuieli şi le-am vorbit şi despre derularea procesului de achiziţie a bunurilor, serviciilor şi lucrărilor, precum şi despre respectarea obligaţiilor contractuale şi evitarea neregulilor sau a fraudelor, cu evidenţierea clară a posibilelor consecinţe şi penalităţi", a adăugat managerul RECL.

Caravana a vizitat 17 comune vrâncene în lunile septembrie şi octombrie.

Campania a fost implementată prin proiectul "Organizarea de sesiuni de diseminare a informaţiilor şi dezbateri publice" şi a fost finanţată cu fonduri europene din cadrul Măsurii 511 "Asistenţă tehnică" a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013.

Pentru mai multe informatii vizitti http://www.caravanapndr.ro/.

Articole similare:

Sătenii din Bărbulețu știu că fondurile europene “se dau” şi prin PAPI

Managerul RECL din Balta Albă a deschis apetitul sătenilor pentru fonduri europene

Voturi: 0
Cuvinte cheie: Homoceajudețul Vranceafinanțare europeanăPNDRcampanie informare fermiericonsultanță agricolă

Lunca Banului7

Fiind aşzată pe valea râului Prut, relieful predominant este seşul cu excepţia câtorva coline care se întind la vest de satele Lunca Veche, Oţetoaia şi Lunca Banului, cunoscute sub numele de „Chişul Iepurelui”, Pădurea Bastei şi colina „Saca”.citeşte tot textul

poza